tisdag 3 augusti 2010

Höstlik skogspromenad


Var ute i skogen med alla 4 hundar (Imza, Ouzo, Qopper och Ouzos mamma Fan).

Vad underbart det är med väluppfostrade hundar som kan gå lösa tillsammans utan att det stör omgivningen:)

Vi gick rakt ut i skogen på ett ställe där jag aldrig gått förut, vilket resulterade i att vi hamnade i kärr, men också uppe på mosstäckta berg. Fantastiskt vackert, men visst känns det att hösten närmar sig..
Det låg en hel del löv på backen, och hundarna var fulla av gräsfrön som lossnat.

Tog med mig kameran, men det är inte lätt att fota fyra levnadsglada hundar, den enda som tog mina kommandon på allvar var som vanligt Imza, Fan satt en stund men tröttnade snabbt, och Ouzo och Qopper vet ju inte ens vad sitt kvar betyder:)

Resten av dagen ska ägnas åt en ridlektion, och sedan ska jag åka till veterinären och dra ut Qoppers avslagna tand, och då passar jag på att rabiesvaccinera Imza och Ouzo, så att de kan följa med utanför Sveriges gränser...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar