lördag 29 maj 2010

Imza löper..



Två gullisar med samma intresse, bollar, bollar och åter bollar!

Det här inlägget blir mest en kom ihåg till mig, eftersom hon löper väldigt oregelbundet har jag svårt att komma ihåg.

Nu får jag lämna återbud till 3 tävlingar de kommande veckorna, och sen blir det inga tävlingar förrän i augusti. Det är ju alltid tråkigt att inte kunna tävla, men å andra sidan hinner vi kanske få till snyggare skiften på fjärren, en bra vittring, konskick, ruta och dirigeringsapportering.

Som ni ser lär vi ju inte vara sysslolösa i sommar.. Jag ser också fram emot lydnadslägret på Södertälje BK i juli, där jag hoppas kunna få tips o råd som vi så väl behöver!

Nu under löpet ska jag försöka hålla mig undan från lydnaden, och kanske se till att få några pass i fårhagen istället. Mycket lek och gos ska det ju förstås också bli!

Springa med hästen, cykeln och promenader hoppas jag gör att hon inte tappar i kondition, hon är ju inte van att gå i koppel, vilket ju är nödvändigt nu..

I morgon ska jag vara TL för lydnadsklass 1 och 3 på HMBK, det ska bli kul, var länge sedan sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar