måndag 10 maj 2010

Äntligen!

Igår var den där känslan där igen, ni vet när allt flyter på i en slags harmoni. Träningen var inte perfekt på något sätt, men det viktiga för mig var att jag och Imza hade ett glatt samarbete igen. Efter tävlingen har jag gått ner i en rejäl svacka, jag har på allvar tänkt att jag ska lägga lydnaden på hyllan och istället träna agility. Men nu hoppas jag att jag kan hålla min attityd uppe så vi hamnar i det där trevliga läget igen! Om det är någon som har några tips på hur ni håller attityden uppe när allt känns motigt, så får ni gärna dela med er. Just nu känns det som om det är det som begränsar mig och Imza, och det är ju jätte tråkigt att det ska vara jag som bromsar vår fortsatta utveckling. Med hopp om ljusare framtid!

1 kommentar:

  1. Ylva, har inga tips vill i alla fall peppa lite. Du och Imza är så jätteduktiga och en stor källa till inspiration för mig och jag är säker på att andra blir inspirerade också! Jag och Missy skulle vara kvar i samma läge som när vi fick henne i somras om det inte var för dig så vi är dig ett stort tack skyldiga! Om du bestämmer dig för agility är jag säker på att ni kommer bli superduktiga på det också och det behöver väl inte vara att nederlag?

    Jag tror på er oavsett tävlingsgren!

    Kram Anna och Missy

    SvaraRadera