söndag 4 april 2010

Allmänlydnadsinstruktör




I fredags hade vi examination, så nu har jag bevis på att jag är Allmänlydnads instruktör. Att jag har hållit kurser i 15 år har gett mig massa erfarenhet, men det är bra att ha det på pränt också...

Annars så har jag lagt ett till spår till Imza, hon uppskattar det, men jag har lite övrigt att önska beträffande stilen:) Lite lydnad hemma på tomten har vi också ägnat oss åt, det är så skönt när snön har smält undan! Jag väntar fortfarande på att Imza ska börja löpa, hon och Qopper är riktigt irriterade på varandra, och jag hoppas att det beror på det... Annars kanske det är så att Qopper helt enkelt har tröttnat på att fungera kampleksak åt en vild border collie:) Titta på bilderna så förstår ni vad jag menar!

3 kommentarer:

  1. Grattis till examinationen! Har ni sådär mkt snö??? Här har det ju smält som sjutton :)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!! Du är grym som fixar familj, barn och hundar och hästar + en allmänlydnadsutbildning!!!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Kollade på SBK:s sida och det står:

    Kvalperiod: 15 april 2009 t o m 20 april 2010
    Sista anmälningsdag: 20 april 2010.

    Hörs om Maria-träningen på mailen!

    kram

    SvaraRadera