fredag 26 februari 2010

Hemma igen!


I natt kom jag hem från min arbetsresa i England. Det är alltid trevligt att komma iväg och träffa kollegor och chef, men man blir ju lite lätt trött av det också:) Hela dagarna ägnades åt ett nytt datasystem, och kvällarna åt att äta god mat och lite shopping.
Tyvärr såg jag ingen hundaffär så långt ögat nådde så Imza har inte blivit uppdaterad med några engelska saker, men resten av familjen har alla fått något. I England var det betydligt varmare än här hemma, och gräset började bli grönt, och fåren gick ute i hagarna och betade! Det känns som vi har ett tag kvar till vi är i samma fas...

Jag har bara sovit ca 3,5 timmar eftersom jag kom hem kl 12 i natt, tittade på OS till kl 2 och sedan vaknade lilleman kl 5,30 (jag vet, jag får skylla mig själv, men jag är en riktig sportfåne...).

Träningssuget är naturligtvis enormt, så jag har tränat en liten stund med Imza, lite vittring, fjärr, stegff och vändningar har jag gjort på altanen, under tak så vi slapp regnet. Bra plats at vara på, när det är 1 meter snö, och regn i resten av trädgården.

Jag hoppas att jag ska hinna träna lite mer idag, och få till ett "riktigt" träningspass någon gång under helgen. Nu vill jag att snön ska smälta snabbt, så att man kan träna var man vill igen, och kanske få lite hjälp av alla duktiga människor jag känner!

Jag vill också passa på att gratulera de duktiga ekipage från Talanggruppen som fått förtroendet att vara med på Landslagslägret! Ingen nämnd, ingen glömd. Lycka till, jag vet att ni minst är lika bra som det befintliga landslaget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar