måndag 14 december 2009

Hund2009

I helgen har jag varit på HUND 2009, jag har mest suttit vid lydnadsringen och hejjat på alla dujktiga ekipage. Det var några från Talanggruppen där, så det blev mycket bra och trevligt hundprat. Nästa år ska jag och Imza starta också (om man kommer med), man måste ju våga för att vinna!!! Lite shopping blev det såklart, lite mjuka kamptrasor och annat smått o gott.
Jag har nästan blivit övertygad om att jag och Imza ska åka till Malmö i mars och tävla där, det vore ju jätteroligt att prova på det, jag hoppas att jag vågar... Annars så flyter träningen på, lekövningarna som Mona lärde oss funkar riktigt bra, och eftersom jag är träningsnarkoman är det bra att varva det med den vanliga träningen, så jag får mitt träningsbehov tillfredsställt utan att slita på Imza för mycket:)

1 kommentar:

  1. Tack för hållna tummar!! Det var roligt att ses i helgen!! Nästa år blir det värre, för då är vi ju konkurrenter :)

    SvaraRadera