torsdag 2 september 2010

Tack!!


Tack för alla grattisar, de värmer verkligen!
Jag har som vanligt analyserat (ihjäl) tävlingen, och inser att 300 poängs gränsen som känts som ouppnåelig inte är långt borta.

Jag hoppas att vi kan konservera känsla och form till den 26 september, då det är dags för nästa tävling.

För säkerhetsskull har jag anmält till ett gäng tävlingar resten av hösten, och hoppas på att vi lyckas få ett eller helst ett par bra resultat till. Det vore skönt att kunna fira jul medveten om att det är kvalat o klart...

Imza har verkligen varit på topp sedan tävlingen och alla träningar har flutit på. Ouzo (min kalv...) sköter sig också med den äran, full fart när det ska vara så, men bra stabilitet när det är dags för det..

Alla helger i september är uppbokade med diverse roliga hundaktiviteter, nu till helgen håller jag en 2-dagars intensiv tävlingskurs, nästa helg är det lydnadshelg på Södertälje BK, helgen efter är det träning för Mona Kjernholm, onsdag veckan efter är det Maria Hagström träning, helgen efter är jag reserv i small laget på DM med Qopper på lördagen och på söndagen är det lydnadstävling...

Puh, och däremellan ska man hinna jobba, och vara mamma och fru och hästägare.. Tur att det finns så många timmar på dygnet, annars hade man aldrig fått ihop det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar